اگر راه دیگری وجود دارد شما می توانید کرگدن N Ttrasplante نجات
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر راه دیگری وجود دارد شما می توانید کرگدن N Ttrasplante نجات

اگر راه دیگری می توانید کرگدن N TtrasplanteSi هر روش شما می توانید از پیوند کلیه را نجات نجات دهد وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم چیزی از پیوند کلیه می تواند 10 سال گذشته، حتی طولانی تر، اما برخی از آنها می تواند به نارسایی دوباره. هنگامی که شکست اتفاق می افتد، مردم باید برای مقابله با دیالیز یا پیوند دوباره، اما که آخرین چیزی که مردم می خواهند به چهره است.

آیا روش شما می توانید از پیوند کلیه را نجات دهد وجود دارد؟

خبر خوب این است که پیشرفت های بیشتر شده است در چین برای درمان نارسایی پیوند کلیه ساخته شده است. این گزینه به نام درمان آلودگی خون. با کمک از این درمان، بیماران ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند داشته باشد.

بر خلاف درمان علامتی سنتی، درمان آلودگی خون یک رویکرد جامع که کار می کند نه تنها به حذف علامت، اما برای حل مشکل ریشه است. پس از شکست پیوند کلیه را می توان ذخیره.

به عنوان یک گزینه از درمان شخصی است، هیچ داروی نسخه ای ثابت وجود دارد. طرح درمان خاص تنها می تواند پس از تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار انجام می شود.

چگونه می توان آلودگی خون درمان پیوند کلیه به طور موثر درمان؟

عمدتا سه طرف های درگیر در فرآیند درمان وجود دارد:

1. تخلیه سموم و مواد زائد را از بدن خارج شده توسط تکنیک های تصفیه خون پیشرفته (hemofiltration، immunoadsorption، تبادل پلاسما، و غیره)؛

2. علاوه بر تمیز کردن خون و از تمام چیزهایی درمان سمی طب چینی به عنوان چرخه درمان، انما درمان، فتیلهگذاری و غیره خلاص شدن از شر.

3. محافظت از کلیه ها پیوند و جلوگیری از وخامت بیشتر عملکرد کلیوی. درمان فشرده سازی گرم درمان اساسی در این مرحله است. با گذشت زمان، سطح کلیه به تدریج ترویج دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا شما می توانید با ما در WhatsApp تماس: +8613933056495 دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: